Klik op de vraag

Hoe kan ik bestellen?

- U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan?

Vooruitbetaling

Bij het afsluiten van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

- iDeal
Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een product wilt retourneren, kunt u contact met klantenservice opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien u dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Wij verzenden uw bestelling naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden de volgende werkdag door DHL bij u aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden en in de avond tussen 18.00 en 22.00 uur.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice.

U kunt contact met hun opnemen op werkdagen van 9:00 uur tot 16:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten, diensten en over de webwinkel.

Wat zijn de verzendkosten?

U wordt om een bijdrage aan de order- en verzendkosten gevraagd. Deze verzendkosten zijn eenmalig per order.

De scherpe prijzen maken het noodzakelijk een reële bijdrage aan de verzendkosten te vragen. 

Bij bestellingen binnen Nederland: verzendkosten € 5,95 exclusief btw.

Waarom is de prijs bij bestellen anders dan eerder getoond?

Bij JOZEE - VanHout houtbewerking werken we met vaste lage marges. Is er een aanpassing in onze inkoopprijs? Dan voeren wij deze ook door in de verkoopprijs. Aanpassingen in onze inkoopprijzen worden doorgevoerd in onze verkoopprijzen. In de praktijk betekent dit dat prijzen op een later moment kunnen verschillen dan van uw (1e) bestelmoment. De prijs van het bestelmoment is altijd leidend. Wij hebben voor dit model gekozen zodat wij naast prijsverhogingen ook prijsverlagingen kunnen doorvoeren als we een scherpere inkoopprijs weten te realiseren.

 

Hoe meld ik beschadigingen?

Gelieve uw zending na aflevering direct te controleren op beschadigingen, deze dienen binnen 5 werkdagen gemeld te worden bij onze klantenservice.